Sva tri voya su kupljena nova i kao takva su u nekom garantnom roku od strane proiyvodjača. E sada ne znam koliki je taj garantni rok i dali možda postoji obaveza nekog posebnog režima odražavanja radi važenja istog, nisam video ugovor. U svakom slučaju neozbiljno je da od tri voza u saobraćaju u datom trenutku bude samo jedan. Možda bi trebalo vratiti zakon iz doba Kneza Miloša gde je svaka druga sankcija bila pedeset ili sto po sednjači.
Sve vas treba zatvoriti da se dogovorite ko je kriv od tri garniture sokola vama dve ne mogu da stalno budu u saobraćaju!??Uništili ste železnicu kompletno za primer napreDNO!!!
Vidim da do Novog Sada ima masa polazaka.Od Niša do BG ima svega 4 (četri !)polaska.Žalosno, hendikepirano je železničkim prevozom sve južno od Bg stim što je centralni deo u nešto boljem položaju zbog blizine
Beogradu.Jugu Srbije je i bog rekao laku noć.
prvo ide FLIRT pa onda KISS :)
dakle da ne bude zabune - regio nije vrsta voza ili kompozicije, isl. to je vrsta linije. EMU kompleti koji na ovoj liniji voze kao regio su stadler flirt. i kao regio ekspres. tzv "soko" je stadler kiss i na toj liniji on vozi kao IC. ali to nema veze sa vrstom voza, nego sa "ulogom" koju mu dodeli operater
pravi problem je sto je relativno novi komplet morao tako brzo na vanredno odrzavanje. sta ste mu radili?
druga stvar za koju sam cuo da su guzve inace normalna stvar. to je sa jedne strane dobro, jer znaci da ljudi u Srbiji vole vozove. sa druge strane lose je ako moras da stojis od NS do BG
treci problem za koji sam cuo je da ljudi masovno ne placaju karte na regio vozu ako idu samo 1 ili 2 stanice, jer kondukter ne stigne da ih proveri. a ako slucajno stigne - oni onda plate kartu. jer je predvidjeno da karte mogu da se kupe i u vozu. znaci vozim se dzabe. ako kondukter dodje - kupim kartu i to samo od poslednje stanice koju smo prosli - otkud on zna kad sam usao
posto se zeleznica ionako subvencionise to nije akutni problem, ali...
Veci je problem sto u regio vozu u jutarnjim terminima kada radnici idu na posao i popodnevnim kada se vracaju u vozu nema konduktera. Putnici koji imaju karte prvo nisu mogli da sednu jer sede oni koji se svercuju bez karte nekoliko stanica (nema konduktera) a sada kada se proculo da nema kontrole ima problema i sa ulaskom u voz. Najveci broj putnika bez karte je izmedju Indjije i Novog Beograda. Kakav narod, takva zeleznica i drzava. Ispasta onaj ko sve radi posteno.
Čuj tri garniture.
Pa oni ni drugu nisu dovezli, a ovu prvu treba uskoro da vrate Stadleru, jer je to samo promotivna, tzv. test kompozicija.
Tako da, pošto su hohštapleri sklopili onaj ugovor sa Kinom za vozove, od ove "tri" (čitaj jedne) garniture - nema ništa.
Putnici nek' se naviknu da se voze sporije. Kad budu izbori ponovo, onda će se voziti do Vrbasa, pa će se za sledeće voziti skroz do Subotice.
Sultan tako misli, jer "Srbija ne sme da misli".
Živeli!
Verovatno ćemo jednog dana čitati o aferi “Soko”. Bukvalno ništa u ovoj državi sa ovima na vlasti ne prolazi bez afere. Čak i koncesija aerodroma ne valja.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Soko" na "održavanju", umesto njega ide regio voz
Autor: 021.rs
Novi Sad
•02.02.2024.
•08:31 > 12:00
Komentari 20
Branko
voja
Vule
Pera
Predrag
Beogradu.Jugu Srbije je i bog rekao laku noć.
Zokins
Sale
Pljuvali ste taj oblik prevoza,radovali kada nesto nije ok,sada pljujete sto se isti odrzava???
Zlo od naroda.
Platon
Marko
ex chapman
dakle da ne bude zabune - regio nije vrsta voza ili kompozicije, isl. to je vrsta linije. EMU kompleti koji na ovoj liniji voze kao regio su stadler flirt. i kao regio ekspres. tzv "soko" je stadler kiss i na toj liniji on vozi kao IC. ali to nema veze sa vrstom voza, nego sa "ulogom" koju mu dodeli operater
pravi problem je sto je relativno novi komplet morao tako brzo na vanredno odrzavanje. sta ste mu radili?
druga stvar za koju sam cuo da su guzve inace normalna stvar. to je sa jedne strane dobro, jer znaci da ljudi u Srbiji vole vozove. sa druge strane lose je ako moras da stojis od NS do BG
treci problem za koji sam cuo je da ljudi masovno ne placaju karte na regio vozu ako idu samo 1 ili 2 stanice, jer kondukter ne stigne da ih proveri. a ako slucajno stigne - oni onda plate kartu. jer je predvidjeno da karte mogu da se kupe i u vozu. znaci vozim se dzabe. ako kondukter dodje - kupim kartu i to samo od poslednje stanice koju smo prosli - otkud on zna kad sam usao
posto se zeleznica ionako subvencionise to nije akutni problem, ali...
Mrko
glista
Brane
Pera
Gluv
Pa oni ni drugu nisu dovezli, a ovu prvu treba uskoro da vrate Stadleru, jer je to samo promotivna, tzv. test kompozicija.
Tako da, pošto su hohštapleri sklopili onaj ugovor sa Kinom za vozove, od ove "tri" (čitaj jedne) garniture - nema ništa.
Putnici nek' se naviknu da se voze sporije. Kad budu izbori ponovo, onda će se voziti do Vrbasa, pa će se za sledeće voziti skroz do Subotice.
Sultan tako misli, jer "Srbija ne sme da misli".
Živeli!
Niki
Pa
Vlada
Neko
Boki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H